søndag 7. april 2013

KORT TØRKE

Jeg har ikke laget noen kort siden påsken, å tiden etter påske er brukt til å rydde litt i hobbyutstyret +  at jeg har begynt å lage meg "Promarkerkart". Det tipset fikk jeg av Maya Stenshagen da jeg var på kurs med henne. Dvs. jeg noterer meg fargekombinasjonstips - å så skriver jeg opp fargene og fargelegger de på kartet. Jeg tror det kan bli ett nyttig verktøy når jeg skal finne rette farger til kortene. Dvs nå kan jeg lete frem rett farge etter hva jeg trenger til det enkelte papiret.


Jeg har også laget egne kart for hud og hår - da tok jeg ett stempel jeg hadde, digitaliserte det og klippet av hodet. De har jeg ennå ikke rukket å fargelegge, for på fredag fikk jeg to pakker med mye stæsj + "pynte ark/ motiv ark" som jeg har sortert etter farge og tema. Den ene pakken var ENORM - fikk myyye for pengene :) (kjøpt brukt).

Ellers så får jeg ikke brukt de fleste diesene mine, da jeg mangler "solo thin die adapter" til maskina mi. Men nå er den underveis endelig :)

Jeg har også funnet ut at jeg burde hatt ett pregebrett.Gikk ett lys opp for meg hvorfor mine bretter ikke ble noe særlig fine da jeg så det brukt på youtube :P
DA skjønte jeg at det nok ble neste investering :P

Dagslyslampe er også ett ønske, men det ser jeg ikke som like viktig nå da vi går imot sol og sommer.




2 kommentarer:

  1. Jeg har også laget meg slike oversikter etter kurset med Maya :-) Kjempegreit å ha!!
    Var du forresten på Ski-treffet og kurset hennes nå i mars ?? Kan ikke huske å ha sett deg der men det var jo så mange ukjente ansikter og ikke lett å huske sånn i ettertid ;-)

    SvarSlett
  2. Ja jeg var på kurs på Ski i Mars :) Det var bare ukjente der - men jeg skravler nå uansett jeg da :) Hun er rå med de tusjene :D

    SvarSlett

Det er koselig om du legger igjen noen ord når du er innom bloggen min :) Velkommen tilbake :)