fredag 3. mai 2013

KONFIRMASJONSKORT

Da er tiden kommet for konfirmasjoner. Å med konfirmasjonene kommer konfirmasjonskortene. Jeg har laget endel, men jeg har fortsatt noen igjen - så jeg håper jeg får unna litt i helgen. Legger ut de jeg alt har laget, så kanskje de kan være til inspirasjon for andre :)  Utgangspunktet på alle er en sirkel :)




Guttekort til en som er glad i data :)
Fargelagt med Promarkers












Så har jeg laget noen jentekort. Det lyseblå har ett bilde jeg fant på nett.








<------Det rosa er fargelagt med promarkers







Det grønn/røde er fargelagt med promarkers ---->






<----- Det beige/ blå er ett bilde jeg fant på nett








Det røde har ett bilde jeg fant på nett ------->









Ønsker dere alle en flott helg - å lykke til med konfirmasjoner dere som skal ha eller som skal feire ungdommen :)


1 kommentar:

  1. Kjempefine konfirmasjonskort du har laget, og eksplosjonsboksen til datteren din, er nydelig!

    Godt å få litt inspirasjon, for til neste år har vi også en konfirmant :))

    Ønsker deg en fin pinsehelg!

    SvarSlett

Det er koselig om du legger igjen noen ord når du er innom bloggen min :) Velkommen tilbake :)