lørdag 23. mars 2013

PÅSKEN 2013

Slik situasjonen ser ut pr i dag blir det bypåske på oss i år....Vi hadde egentlig gledet oss til å reise hjem og treffe familien, men det var visst ikke meningen at vi skulle det. En del uheldige hendelser i forkant satte en stopper for det, så da får vi bare gjøre det beste utav det.

Jeg fikk laget noen påskekort til påske. Veldig koselig å jobbe med friske farge. Man blir i så godt humør av det :) Metoden som er brukt heter "colorblocking". Det var en morsom måte å jobbe på :)






Stemplene er fra Penny Black
Skriften er printet fra PCn
Arkene er fra Panduro






Stemplene er fra Penny Black
Skriften er printet fra PCn
Arkene + blomsten er fra Panduro








Jeg prøvde meg også på ett kort i sterke farger:    
Stemplet er fra Penny Black
Skriften er printet fra PCn + skrevet for hånd
Arkeneer fra Panduro og søstrene Grene
 Da ønsker jeg alle der ute en flott påske :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er koselig om du legger igjen noen ord når du er innom bloggen min :) Velkommen tilbake :)